söndag 5 december 2010

Vem är jag? Vem är min pappa?

Jaha okej, då har man berättat det. Men vem är jag då? Som ni säkert förstått så är jag och kommer alltid att vara anonym. Varför? Jo för att jag vill vara helt ärlig, och jag är ALDRIG helt ärlig i the real life just för att jag skäms. Jag skäms över mitt liv.. Min situation.. Min familj. Ni förstår... Vi kan säga så här; jag har en blogg, en "riktig" blogg där jag är jag. Har en del läsare.. Vill ni veta vad läsarna tror om mig.. Jo dom tror att jag lever världens bästaste jetset liv.. Det gör jag inte.. Eller iallafall inte från mitt perspektiv.. Ni får själva avgöra..

Hursomhelst... Det finns så mycket jag vill berätta på direkten.. Men då blir det ju inge kul.. Jag ska försöka berätta försiktigt försiktigt liksom. Jag vill att ni hänger med.. Ända från när jag var 10 och hade mer märkeskläder än vad mina kompisar har idag och när jag spenderade somrarna i våra hus i syd Amerika.. Samtidigt som vi bodde i en helt vanlig lägenhet som låg i en helt vanlig förort ett par minuter med tunnelbanan från stan.  Märkligt vah? Yes..
Min pappa:
Jobbar inom nöjesbranschen... Skattar inte som alla andra... Blir av med diverse tillstånd konstant.. Betalar stora summor för skattefusk konstant... Röker hasch.... Tycker om prostituerade trotts att han har en fru.. Alltså min mamma som vi tar nästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar