måndag 6 december 2010

Oh shes a golddigger...

Ett sista inlägg innan man går och lägger sig.

Min mamma:
Jag älskar denna kvinna med hela mitt hjärta. Fast ibland blir det fel. Ibland känns det som att hon tar pengar före kärlek på riktigt. Men efter 10 minuter så ångrar jag mig att jag har snackat skit om min mamma i mitt huvud och ber till Gud om förlåtelse.. Nej men vi säger såhär: Min mamma är en snäll golddigger.. En golddigger som alltid sätter sina barn först oavsett vad. Typ. Min mamma har alltid kämpat för oss, hon har byggt upp sitt liv efter sina barn. Allt hon gör och tänker har med oss att göra.. Hoppas jag.. Så får hon mig tro iallafall men om hon kanske bara utnyttar mig vet jag faktiskt inte, men eftersom att jag tycker om den varma känslan väljer jag att tro på att hon inte gör det.
Min mamma har ALDRIG varit kär. Hon har däremot varit gift sedan hon var 20 med 5 olika män.. Rika män naturligtvis.. Hennes femte man är min pappa..
Min pappa har också varit gift tidigare dock bara engång.. Men hur många one night stands han har haft kan man inte ens räkna på med fingrar o tår.. Du behöver nog hela din familjs fingrar och tår för att få ut en ungefärlig summa på polacker/ryssar han har varit med..  Sedan behöver du nog dina och din systers fingrar o tår för att räkna ut hur många gånger min mamma har sett och fått höra att han har varit otrogen. Dock så behöver du bara dina egna händer för att räkna ut hur många gånger jag har sett/hört det..
Hursomhelst, till saken.. Min mamma träffade min pappa när han fortfarande var gift med hans dåvarande fru... Min mamma fick min syster med min pappa när han fortfarande var gift med hans dåvarande fru.. Min pappa köpte lyxbilar, lyxresor, dyra smycken osv till min mamma när han fortfarande var gift.. Alltså tog min mamma min pappa ifrån hans fru... Som han dessutom har barn med... Och den yngsta av dessa barnen är lika gammal som min mamma..

Jag skulle kunna fortsätta skriva hela natten.. Men jag är faktiskt en vanlig tjej som går på gymnasiet och som också måste gå upp kl 7 imorgon och dra på mig den här "mitt liv är så jävla bra" rollen. Men jag vill inte tråka ut er läsare.. Orkar man ens läsa det jag har skrivit...

7 kommentarer:

  1. Denna bloggen kommer nog att vara valdigt intressant att folja, aven om det handlar om ditt (jobbiga?) liv och om din familj. Det ar trakigt att du ar anonym men jag fattar att det kanns skont for dig att du kan skriva av dig och fa utrycka dig utan att bli domd. Hoppas att bloggen hjalper dig att deal:a med dina jobbiga erfarenheter.

    Tack for kommentaren pa min blogg :)

    SvaraRadera
  2. Måste bara fråga, eftersom du skriver att din pappa har ett barn som är lika gammalt som din mamma. Är din mamma jätteung eller din pappa jättegammal? Du behöver inte svara, är mest nyfiken.

    SvaraRadera
  3. Hej! Vet inte om du kommer klicka dig in hit i kommentarsfältet igen men aja..
    Min pappa är gammal.. Han är i 60 års åldern.. Min mamma är ca 21 år yngre..

    SvaraRadera
  4. tack for kommentaren..tycker exakt som min van fatima att det ska bli intressant att lasa/folja, synd att inte kunna satta ett ansikte pa dig men forstar att du vill vara anonym ofcourse

    SvaraRadera
  5. Så klart man orkar läsa. JAG orkar läsa! Även fast du är anonym så beundrar jag ditt mod av att skriva om din livs situation. Du verkar vara en djup människa och väldigt intressant! Tycker du gör ett bra jobb med din blogg. Tror många som läser den och har en jobbig situation själva men inte samma mod som dig, uppskattar och mår mycket bättre av att läsa din blogg! Fortsätt skriva.. Gillar din blogg enormt!

    SvaraRadera
  6. du är mod ..... FORSÄTT skriva :) gillar din BLOGG

    SvaraRadera