söndag 5 december 2010

Vad är detta?

I flera år så har jag tagit up ett nytt word dokument och skrivit av mig så fort pappa slog mamma, när pappa rymmer till sydamerika, eller när hela mitt rum stinker hasch för att pappa sitter och röker i vardagsrummet.. Nu är det slut med att skriva av mig på word och sedan radera det för att jag fått skuldkänslor efter att pappa köpt den dyra mulberry väskan till mig eller kanske den nya iPhone 4 med swaroviski kristaller på. Nu fan är det på tiden att ni "vanliga" människor får läsa om ett JÄVLIGT komplicerat liv.. Ni ska få se vad som döljer sig bakom mitt, min syster, min brors och mina föräldrars perfekta leenden.

3 kommentarer:

  1. Tycker det är super att du skriver av dig! Att dela med sig av sin historia tror jag kan hjälpa många andra som är i samma situation...

    Håll huvudet högt!

    SvaraRadera
  2. jag ska följa din blogg... :) tycker det är jätt bra att du skriver . det finns kanske andra som har samma stuation som du har.




    MVH M.H.T

    SvaraRadera