söndag 5 december 2010

Kan inte sluta skriva.

En sak jag hatar.. Det är spammars.. Folk som spammar.... Läs min blogg, rösta om, vinn.. Yada Yada liksom.. Usch, absolut inte min stil därför så har jag bett en människa som står mig väldigt nära och har alltid gjort det att göra lite reklam åt mig. Varför? Jo för att jag vill faktiskt att människor vet hur det verkligen är. Och självklart så pratar jag absolut inte för alla som ligger åt mitt håll på skalan liksom. Men jag vågar faktiskt säga att jag pratar för många..

Jag tycker det är otroligt tråkigt att jag måste vara anonym men så är det. Jag kan inte skämma ut min familj.. Mig själv.. Mina syskon.. på det här sättet.. Jag menar jag kommer faktiskt blotta min familjs djupaste hemligheter.. Och dem är hur många som helst.. Och dem börjar sedan jag var nyfödd. Sedan min storebror var nyfödd..

Och för att få lite saker klara så är min pappa inte direkt en Bonnier, Bernadotte eller dylikt.. Han är inte ens hel svensk.... Gud ju mer jag skriver känner jag vilken jävla dum idé det här är. Jag blir skit rädd över att någon kommer att klura ut vem jag är.. Jag vet inte vad som skulle hända mig.. Mina föräldrar skulle inte ens kunna kalla mig deras dotter.. Och det är också en sak.. Varför håller jag käften och fortsätter leva så här? Eller det är inte dåligt varje dag direkt men fortfarande. Jag skulle kunna flytta ut och leva livet. Men nej, då skulle jag känna mig som en dålig dotter.. Jag skulle på ett sätt känna att jag har svikit mina föräldrar..

4 kommentarer:

  1. Det ska bli intressant att se vad du kommer att skriva :) Det är bra att skriva av sig och lätte på hjärtat. Så länge du inte skriver några namn, vart du bor osv så kommer ingen klura ut det! Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med Sara.. Jag är jävligt intresserad nu..

    SvaraRadera
  3. gud va nyfiken jag blir nu asso, men nu ska vi inte borja att stalla fragor haha. hoppas du skriver ofta, for jag foljer verkligen inte nagra bloggar forutom mina kompisars som jag redan kanner liksom

    SvaraRadera
  4. Hanna, du får mer än gärna ställa frågor! Man är ju trotts allt anonym :P

    SvaraRadera