måndag 6 december 2010

Tack så himla mycket!

Innan jag lägger mig vill jag bara tacka för alla snälla kommentarer jag får. Ni får det faktiskt att kännas okej att skriva ut ALLT.. Alltså ni dömmer inte mig osv och det är så skönt, verkligen. Era kommentarer betyder så otroligt mycket för mig.. Haha nu pratar jag som om jag får 100 kommenterar per inlägg.. Men jag överdriver inte.. Dem här få kommenterarna jag har fått har verkligen fått de kännas varmt runt hjärtat.
Imorgon tänker jag berätta om när min pappa brukar misshandla min mamma. Utan att få skuldkänslor.. Det är skönt.. Skuldkänslor är något som hindrar mig från att göra så mycket i livet faktiskt.. Men hela grejen med att vara anonym osv gör så att jag tekniskt sätt inte kan få några!

Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar