fredag 17 december 2010

Nu flyger jag bort!

Nu sitter jag på Arlanda och väntar på flyget till Frankfurt där jag sedan fortsätter till min favoritdestination Brasilien där min familj har hus i Rio De Janeiro..Ska bli så otroligt skönt.. Jag åker solo också. Funderar även på att fixa näsan där...
Vet ni? Jag kan inte flyga om jag inte röker en liten joint först.. Kommer inte ihåg sist jag flög "nykter". Jag vet att jag låter som en "dålig" flicka men det är klart som fan att jag också gör dumma saker om det är de ända mina föräldrar är bra på.. Aja, nu kan jag iallafall flyga skönt.
Nu måste jag faktiskt äta något. Hej då och vi hörs när vi hörs!

5 kommentarer:

  1. Du är sjukt modig som skriver av dig till folk som kan läsa detta. Jag har en känsla att du kommer få ett betydligt mycket bättre liv i Framtiden, något som kommer få dig att tänka tillbaka i ditt gamla liv och säga "jag förtjänar detta"

    Det finns säkert jätte många som känner igen sig på din blogg. Uppdatera mer, så himla intressant och läsa!

    Och sen, att du ska hora dig osv i Brasilien jag tror inte det är bästa iden, när du minst anar så kan det hända dig ngt hemskt eftersom du är ensam där. Tänk innan du gör saker det vore smartare. CRED till dig :)

    SvaraRadera
  2. Woooow brazilien. Asso driv ej! Skit najs spes i det har vadret. Safe trio and make sure u get a tan for me too

    SvaraRadera
  3. Har precis läst igenom din blogg. Det är jätte intressant att läsa det du skriver, men så tragist att du upplever mycket negativt. Bra val av dig att skriva av dig någon stans det hjälper värkligen och ha det bra i Brasilien och uppdatera snart....
    PS. ÄLSKARRRR DIN BLOGGG :D :D

    SvaraRadera
  4. Oj, brasilien wow! Hoppas du får det najs där!=)

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Jag upptäckte din blogg idag och fastnade för den direkt! Allt jag kan säga är att detta är totalt oacceptabelt! Har du ens funderat på att gå till polisen/anmäla om din situation? Du får hjälp av kuratorer och sånt men ändå öppnar du dig inte för dem?
    Förlåt, jag har inte varit i samma situation så jag kan ärligt talat inte säga hur det känns. Det finns så mycket jag vill säga till dig med det skulle bli en enda lååång uppsats. Så jag försöker vara så rak på sak som möjligt. Asså, har du funderat på att anmäla om situation, once again? Gör inte du eller någon annan det så kommer fan jag att göra det!

    Overall, I really like your blog och jag stödjer gärna dig.

    SvaraRadera