torsdag 16 december 2010

Vad vill ni?

Juste, jag lovar på riktigt jag lovar lovar lovar att hålla er uppdaterade.. Men jag är verkligen djupt deprimerad.. Och skolan som alltid prioriteras först har jag inte varit på i närmare 2 veckor.. Imorgon är det ändå jullov. Då ska jag åka bort.. Själv faktiskt.. Jag ska åka på en riktig jävla HOR-resa. Jag ska åka någonstans väldigt låångt bort. Och jag kommer bete mig som en riktig jävla hora.. Jag ska ligga med varenda äcklig kille som kollar på mig.. Jag ska dricka som om det inte finns någon morgondag och så ska jag göra sånt som jag ALDRIG skulle göra i Sverige..
En fråga till er nu också.. Ska jag skriva då om mig själv eller om min familj eller om båda? Jag vet inte riktigt vad ni vill höra och jag vill ändå skriva saker som ni vill läsa om för det tycker jag är kul.. Känner mig lite som en otroligt bad history book..

2 kommentarer:

  1. har suttit nu och läst isönder hela din blogg!
    shit:O:O vet nt vad jag ska seja! sjukt! så mycket du går igenom, stackaren:(

    SvaraRadera
  2. Ja tycker du ska skriva om både dig själv och din familj :)

    SvaraRadera