måndag 6 december 2010

Pappas Prostituerade Älsklingar..

Alltså hela dagen har jag gått och tänkt på vad jag ska berätta om i nästa inlägg.. Har till och med köpt ett jätte fint block med ett lås från ordning o reda.. Där ska jag skriva alla saker som jag vill berätta till er..

Min pappa var inte med på någon av hans barns födelser.. Han var inte med på min.. min systers eller min brors.. Min mamma åkte på riktigt till sjukhuset själv, födde, och körde hem själv.. Det låter inte ens mänskligt tycker jag.. Men enligt henne själv så är det sant.. Och jag har till och med frågat min pappa vilken tid på dygnet jag var född och då så skrattade han bara.. Han vet på riktigt inte hur gamla vi är.. Eller vad för klass jag går i.. Eller mitt personnummer.. Alltså nu låter inte det här sant igen men jag svär faktiskt verkligen på Gud och jag tror starkt på Gud..

Han är otroligt blåst.. Min pappa alltså.. Otroligt blåst.. Hela livet har han låtit sig blivit utnyttjad av människor och horor.. En rolig historia han till och med berättat för mig var när han och ett par kompisar var ute och drack med en massa horor.. (Är det lugnt att jag använder ett sånt grovt ord? Jag tycker inte ens dom förtjänar att bli kallade för prostituerade..) Så hade min pappa till en av hororna bara - Du får 500kronor om du tar ut dina bröst och vilar dom på bordet.. (Tjejen hade tydligen jättestora bröst) Utan tvekan gjorde hon det och där tjäna hon en extra 500 lapp... Trodde han ja...
Några månader senare på samma ställe så ser min pappa ett par tjejer stå och fnittra och kolla... Till slut kom en av dem tjejerna upp till pappa och bara: - hej, kommer du ihåg mig? Pappa: - Nej.. Hon: - Kommer du inte ihåg när jag fick 5000kronor av dig för att blotta brösten...

Alltså det värsta var att när han berättar för mig så skrattar han verkligen.. Och min mamma med.. Men jag förstår min mamma.. Jag gör faktiskt det.. Jag förstår att min pappa tror att det är okej att berätta sånt här för sina barn.. Han har helt enkelt blivit så himla bortskämd.. Han vet inte vart någon gräns går what so ever. Men det är inte bara hans fel.. Det är min mammas fel egentligen för förut när hon brukar berätta innappropriate saker för oss brukade han be henne hålla tyst men inte längre.. Nu berättar båda saker jag helst inte skulle vilja höra..


Min pappa är så pinsam... Han är så pinsam att t.o.m horor skrattar åt han.. Jävla bonde.. Gud vet inte ens hur många bröst du sett förut men ändå måste du visa dig inför dina vänner på det sättet... Det är också en sak med min pappa.. På fyllan måste han visa för alla hur cool och rik han är..

2 kommentarer:

  1. nu ar ja har o laser igen.det ar som att lasa en bok..jag hatar att lasa verkligen men hade du skrivit en bok om ditt liv hade jag latt kopt den!! jatte synd om din pappa..men tack for att du delar med dig av din varld

    SvaraRadera
  2. det är jobbig men du kommer lyckas med ALLT i livet

    SvaraRadera